Субота, 25.05.2019, 08:55
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Пошук
Календар
«  Червень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Оцініть діяльність сел. ради
Всього відповідей: 927
ПОГОДА
Архів записів
ФОТО
посилання на сайти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Коментарів: 250
Фотографій: 2005
Статей: 1055
Гостьова книга: 405
 
Головна » 2014 » Червень » 13 » "ГАРЯЧА ЛІНІЯ" ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА
20:49
"ГАРЯЧА ЛІНІЯ" ДЕРЖЗЕМАГЕНТСТВА
   Відкрито особисту телефонну «гарячу лінію» Голови Держземагентства Сергія Рудика 0-800-301-071, яка дозволить зробити максимально прозорими всі процеси діяльності Держземагентства, налагодити ефективний зворотній зв`язок з громадянами та оперативно протидіяти корупційним діям.
   «Ми маємо зламати стереотип українців, стосовного того, що земельні питання будь-якої складності вирішуються виключно за допомогою «фінансової мотивації» фахівців, зміна звичного стереотипу адміністрування на користь простої людини – не лозунг, а завдання для кожного з нас», – наголосив Голова Держземагентства Сергій Рудик під час відкриття багатоканальної телефонної «Гарячої лінії».
   Зокрема Сергій Рудик повідомив, що він особистого відповідатиме за ефективність роботи «Гарячої лінії» перед громадянами своїм ім’ям та діловою репутацією. Кожне звернення, яке надходитиме на «Гарячу лінію» буде перебувати на особистому контролі керівника земельного відомства.
«Сигнали» від громадян допоможуть виявити зловживання у земельній сфері та недосконалі ланки існуючої нормативно-правової бази. А це вже поштовх у активізації нормотворчої діяльності, удосконаленні та розбудові системи земельних відносин в Україні, – підкреслив Сергій Рудик.
   Принциповим нововведенням є надання письмових відповідей на телефонні звернення. Досі такий механізм, не працював, всі роз’яснення надавались виключно телефоном. Протягом 14 днів виконавці мають надати письмову відповідь заявнику та надіслати копію відповіді разом із супровідним листом до Держземагентства.
   Після отримання відповіді від виконавця, аналітики ретельно аналізуватимуть її зміст. Фахівцями гарячої лінії в обов’язковому порядку здійснюватиметься зворотній зв’язок з громадянами і тільки після того, як заявник особисто підтвердить вирішення питання – звернення буде знято з контролю.
  

 

 

Адміністрація сайту

Переглядів: 404 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2019